Säyneisen alueseurakunta

Noin 700 asukkaan Säyneinen on pienin Järvi-Kuopion kahdeksasta alueseurakunnasta. Säyneisen alueseurakunnasta löytyy toimintaa kaiken ikäisille.

Talvisodan aattona valmistunut Säyneisen kirkko kutsuu säännöllisesti messuihin. Arkkitehti Esko Suhosen ja insinööri Sakari Honkavaaran suunnittelema kirkko oli jo rakennettaessa moderni monitoimirakennus. Saman katon alta löytyvät kaikki alueseurakunnan toiminta- ja työhuonetilat.

Ovi auki Jumalan luo - seurakuntamme strategia vuosille 2023–2026Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Messut Nilsiän kirkosta suoratoistona Youtube-kanavalla

Järvi-Kuopion seurakunnan Youtube-kanavaLinkki avautuu uudessa välilehdessä - tästä linkistä pääset seuraamaan Nilsiästä suoratoistettavaa oman seurakunnan jumalanpalvelusta aina silloin, kun jumalanpalvelus pidetään kirkossa. Kanavalta voit seurata myös muita ajankohtaisia juttuja, musiikkia ja hartauksia.

Seurakunnan työntekijät ovat tukenasi. Yhteyden saat meihin parhaiten puhelimitse tai sähköpostilla. Työntekijöiden yhteystiedot

Linkki:  Kirkon keskusteluapuunLinkki avautuu uudessa välilehdessä

vs. seurakuntapastori

7.2.–30.4.2024 Alueena Nilsiä, Säyneinen

Toimistosihteeri
Järvi-Kuopion seurakunta
Hallinto- ja talouspalvelut
Koivukuja 2
71200 Tuusniemi

avoinna puhelimitse ja sähköpostitse

Kappalainen

Alueena Nilsiä, Säyneinen 50 % aj. 1.9.2022–1.9.2026

vs. Kappalainen

Alueena Nilsiä, Säyneinen 50 % aj. 1.9.2022–1.9.2026

Säyneisen kirkon julkisivu kesällä.

Lähellä sijaitsevia tiloja ja kohteita

Säyneisen kirkko

Säyneisen seurakuntasali