Sosiaalinen media

Seurakunnan Instagram, WhatsApp, YouTube, SnapChat ja Facebook alustoja kouluikäisille, nuorille ja nuorille aikuisille.

Discord

Alavannuoret-serveriLinkki avautuu uudessa välilehdessä on loistopaikka juttelulle ja satunnaiselle pelailulle. Ylläpito seurakunnan työntekijät ja Alavan nuoret vaikuttajat.

Nähdään messussa -ryhmäLinkki avautuu uudessa välilehdessä on seurakunnan nuorten aikuisten toiminnan tiedotuskanava.
Alavan seurakunnan -sivu Linkki avautuu uudessa välilehdessäsisältää tietoa kaikesta seurakunnan toiminnasta.

@alavannuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä on sisältöä kouluikäisten, nuorten ja nuorten aikuisten toiminnasta. Siellä on eniten nuorten tuottamaa materiaalia. Ylläpitäjinä ovat työntekijät ja nuoret.
@alavannuorettyontekijatLinkki avautuu uudessa välilehdessä on nuorisotiimin esittelyt ja paikka laittaa luottamuksellisia viestejä työntekijöille.
@alavanseurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on sisältöä koko seurakunnan toiminnasta. Erityisesti hyödyllistä opiskelijoille, työssäkäyville ja perheellisille.

Tiktok

@alavannuorisotiimi Tiian ja Sannan ylläpitämä. Nuorisotiimin elämää ja siitä vierestä.

Snapchat

Alavan Anton (@alavannuoret) -tiliLinkki avautuu uudessa välilehdessä on nuorisotyönohjaaja Anton Bergin ylläpitämä. Voit esittää kysymyksiä ja nähdä mitä Antonin työelämään kuuluu.

Alavanseurakunta -kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on materiaalia seurakunnan jumalanapalveluksista, konserteista ja musiikkivideoista.
Alavannuoret -kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on videoita seurakunnan nuorten toiminnasta.

Alavan nuoret -ryhmään liittymällä saat tietoa kaikesta seurakunnan nuorten toiminnasta, erityisesti muistutuksia ryhmänohjaajakoulutuksesta. Ryhmässä voit lähettää kysymyksiä työntekijöille. Voit liittyä ottamalla yhteyttä työntekijöihin (tiedot alla). Työntekijöille voi laittaa myös yksityisviestejä.

Nähdään messussa -ryhmään liittymällä saat tietoa nuorten aikuisten toiminnasta. Voit esittää kysymyksiä ja antaa uusia ideioita. Voit liittyä ottamalla yhteyttä nuorisotyönohjaaja Anton Bergiin (tiedot alla).

YouTube-video

nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.

nuorisotyönpappi
Keihäskatu 5 B
70620 Kuopio
nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Kouluikäiset ja partio. Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.