Johtokunnat

Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän hallinnossa toimii viisi johtokuntaa.

Henkilöstöasiain johtokunta

Henkilöstöasiain johtokunnan tehtävänä on johtaa, suunnitella, kehittää ja valvoa Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän henkilöstöhallintoa ja henkilöstöpolitiikkaa. Henkilöstöasiain johtokunnan puheenjohtajana toimii Jaana Turunen.

Henkilöstöasiain johtokunnan pöytäkirjat Domus-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunta

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan tehtävänä on suunnitella, valvoa ja kehittää kiinteistö- ja hautaustointa. Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan puheenjohtajana toimii Markku Huttunen.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan pöytäkirjat Domus-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteisen seurakuntatyön johtokunta

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan tehtävänä on suunnitella, valvoa ja kehittää yhteistä seurakuntatyötä. Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan puheenjohtajana toimii Teemu Kallio.

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan pöytäkirjat Domus-palvelussa

Kuopion aluekeskusrekisterin johtokunta

Kuopion aluekeskusrekisterin johtokunnan puheenjohtajana toimii Mika Pulkkinen.

Aluekeskusrekisterin johtokunnan pöytäkirjat Domus-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Itä-Suomen IT-aluekeskus

Itä-Suomen IT-alueen johtokunnan puheenjohtajana toimii Mika Pulkkinen.

IT-aluekeskuksen pöytäkirjat Domus-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä