Nuori ja mummo kutovat yhdessä.

Monenlaista toimintaa aikuisille

Seurakunnissa kokoontuu säännöllisesti ryhmiä, joissa perehdytään uskoon ja elämään. Aikuisille järjestetään retkiä ja leirejä tai kokoonnutaan harrastusten, kuten taiteen, kirjallisuuden tai käsitöiden parissa. Tarjolla on myös omia juttuja naisille ja miehille sekä pariskunnille.

Onko sinulla auttavat kädet, kulkevat jalat ja lämmin sydän? Vapaaehtoisena olet mukana tekemässä hyvää ja saat itsellesikin hyvän mielen. Tule mukaan vapaaehtoistoimintaan.

Jos olet innostunut musiikista, seurakunnissa harjoittelee ja esiintyy tyyleiltään erilaisia kuoroja ja musiikkiryhmiä. Joukkoon mahtuu sekä vaativampia että aloittelijoille sopivia porukoita. Tutustu kuoroihin ja muihin musiikkiryhmiin.

Etsitkö hiljaisuutta ja yhteyttä itseesi ja johonkin suurempaan? Syvenny elämän ytimeen retriiteissä.

Muita mielenkiintoisia tapahtumia löydät tapahtumakalenteristamme.

Tutustu seurakuntien säännölliseen toimintaan aikuisille

Tuomiokirkkoseurakunta

Alavan seurakunta