Toimintaa lapsiperheille

Päiväkerhot

Tiistaisin klo 9–11.30  Alkaa viikolla 2  9.1

Päiväkerho on tarkoitettu 3–5-vuotiaille lapsille. Kerhossa opetellaan monenlaisia taitoja, lauletaan, leikitään ja askarrellaan lastenohjaajan ohjauksessa.

Päiväkerhojen vuosisuunnitelmassa huomioidaan mm. vuodenajat ja kirkkovuoden juhlat.

Ilmoittautuminen on etukäteen huhtikuussa. Mahdollisia vapaita paikkoja voi kysellä pitkin vuotta.

Perhekerhoon ovat tervetulleita vauvaperheeet ja aikuiset yhdessä lasten kanssa. Kerhossa vietetään yhteinen hartaushetki, lauletaan, leikitään, askarrellaan ja jutellaan. Lopuksi kokoonnutaan yhteisen pöydän ääreen välipalalle. Kerhoa ohjaa lastenohjaaja yhdessä toisen seurakunnan työntekijän kanssa. Kerhoon ei tarvitse erikseen ilmoittautua ja se on maksuton.

Päiväkerhotiedustelut  ja ilmoittautuminen aj. 8.-26.4.2024, puhelimitse Sirpa-Liisa Pelkonen p. 040 4888 632.

Aekoo yhessä lapsiparkki

Tiistaina klo 13–15.30 Tuusniemen seurakuntakoti, päiväkerhotilat.

• Lapsiparkki tarjoaa maksutonta apua lapsiperhearkeen.
  • Hoitoapu on tarkoitettu 1 vuotiaista lapsista alkaen alle kouluikäisille lapsille.
  • Lastenhoitoaika on max. 2,5 tuntia.
  • Hoitovaraus tehtävä ennakkoon ja viimeistään edellisenä arkipäivänä virka-aikaan ennen hoitoa. Hoitaja vastaa viestiin ja vahvistaa varauksen arkena virka-aikana.
  • Hoitoon voi varata tutustumisajan. Lapsia otetaan hoitoon rajattu määrä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoa voi soittaa ja hoitovaraukset tehdä tekstiviestillä lastenohjaaja Sirpa-Liisa Pelkoselta p. 040 4888 632.

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Kesis ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kesiskahvila

Ajankohta varmistuu myöhemmin, seurakuntakoti (ei ilmoittautumista).

Lastenkirkko

Facebookista löydät meidät!

Tutustu Tuusniemen alueseurakunnan Facebook-sivuihin. Sieltä löydät perhekerhon aiheet.

Nallelelu.

Lastenohjaaja