Toimintaa perheille

Lapset, koululaiset ja perheet

Lapsiparkki

Lapsiparkki on hoitopaikka hetkeksi silloin, kun tarvitset aikaa itselle tai esimerkiksi asioiden hoitoon. Toimintaan ovat tervetulleita alle kouluikäiset, yli 2-vuotiaat lapset. Parkki on maksuton. Parkissa muun muassa leikitään ja kohdataan kavereita. Lapsi tarvitsee mukaansa pienet eväät ja jarrusukat/tossut. Parkkiin ilmoittautuminen ennakkoon lastenohjaaja Paula Raatikainen p. 040 4848 266. Parkki täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lapsiparkki on keskiviikkoisin klo 16.30-18.30 Seurakuntakeskuksen kerhohuoneessa (Museokatu 4, ovisummeri: kerhohuone).

Kevään 2024 parkit: 28.2., 20.3. ja 24.4.

Tuunaa kakku Äidille 11.5.

Kevään koittaessa päästään jälleen tuunaamaan oma kakku äidille äitienpäiväksi. Lauantaina 11.5. klo 13-15 kokoonnumme seurakuntasalissa kakkujen äärelle. Halutessaan voi tehdä myös kortin. Ilmoittautuminen tilaisuuteen on 19.4.-2.5. (tai niin kauan kuin paikkoja riittää) oheisen linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Tilaisuus on maksuton.

Lapsia kiipeilemässä korkeassa pyramidin muotoisessa kiipeilytelineessä.
Kiipeilemässä.

lastenohjaaja