Vehmersalmen alueseurakunta

Vehmersalmen kauniit järvet, metsät ja pellot ja niiden monimuotoinen elämä on päivittäistä arkeamme. Ymmärrämme itse olevamme osa Jumalan suurta luomakuntaa.

Vesistöt ja metsät ovat antaneet leivän jatketta ja varmuutta toimeentuloon. Ne ovat vaikuttaneet monella tavalla ihmisten elämään. Ne ovat erottaneet ihmisiä ja kyliä toisistaan, mutta toisaalta ne ovat yhdistäneetkin - ja kirkkomme niiden keskellä.

Elämme luomakunnassa - elämme avoimuutta - elämme arkea ja pyhää.

Ovi auki Jumalan luo - seurakuntamme strategia vuosille 2023–2026Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Messut Nilsiän kirkosta suoratoistona Youtube-kanavalla

Järvi-Kuopion seurakunnan Youtube-kanavaLinkki avautuu uudessa välilehdessä - tästä linkistä pääset seuraamaan Nilsiästä suoratoistettavaa oman seurakunnan jumalanpalvelusta aina silloin, kun jumalanpalvelus pidetään kirkossa. Kanavalta voit seurata myös muita ajankohtaisia juttuja, musiikkia ja hartauksia.

Seurakuntapastori
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi
Lempeläntie 15 A
71310 Vehmersalmi

Alueena Vehmersalmi, Riistavesi

IV Seurakuntapastori, kasvatuksen pappi
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi
Syrjäntie 37
71160 Riistavesi

Alueena Riistavesi, Vehmersalmi

Toimistosihteeri
Järvi-Kuopion seurakunta
Hallinto- ja talouspalvelut
Koivukuja 2
71200 Tuusniemi

avoinna puhelimitse ja sähköpostitse

Vehmersalmen kirkko sinitaivaan alla.

Lähellä sijaitsevia tiloja ja kohteita

Vehmersalmen kirkko

Vehmersalmen seurakuntakoti