Avoimet työpaikat

Kuopion seurakuntayhtymässä on noin 270 työntekijää. Meillä työskentelee esimerkiksi pappeja, kanttoreita, diakoneja, seurakuntamestareita,  nuorisotyönohjaajia ja toimistotyöntekijöitä. Seurakunnat työllistävät vuosittain myös kausiapulaisia ja hautausmaiden kesätyöntekijöitä sekä erityisesti nuoria ohjaajia leirityöhön.

Tällä sivulla näet KirkkoRekryLinkki avautuu uudessa välilehdessä-palvelun näkymästä tällä hetkellä avoimet työpaikkamme. Huomaa, että monista pappien rekrytoinneista vastaa hiippakunnan tuomiokapituli, ja ne ilmoittaa KirkkoRekryssä Kuopion hiippakunnan tuomiokapiltuliLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Voit selata avoimia työpaikkoja myös ev.lut. kirkon avoimet työpaikat -sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Haussa nyt

Sairaalapastorin virka 1.7. alkaen. Hakuaikaa on 19.4. asti. Lue sairaalapastorin hakuilmoitus KirkkoRekrystäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Nainen työntää kottikärryjä lapion kera kirkon vieressä olevalla hautausmaalla.

Harjoittelu seurakunnassa

Seurakunnissamme on mahdollisuus suorittaa myös eri oppilaitosten harjoitteluita. Myös moni koululainen on löytänyt TET-harjoittelupaikan seurakunnista. Harjoittelupaikoista kannattaa kysyä suoraan seurakunnasta.

Tutustu kirkon alan ammatteihin ev.lut. kirkon verkkosivustollaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lisätietoja työpaikoista

henkilöstöpäällikkö, yhtymän ympäristövastaava