Koululaisten kerhot Alavan seurakunnassa

Kerhoihin ovat tervetulleita alakouluikäiset lapset. Kerran viikossa kokoontuvissa kerhoissa tarjoamme monipuolista toimintaa sekä tutustumme kirkkovuoden kulkuun hartauksissa. Vetäjinä toimii 2–4 koulutettua kerhonohjaajaa. Kerhot ovat maksuttomia ja ne on tarkoitettu ensisijaisesti seurakunnan jäsenille. Kerhoon voi tulla kirkkoon kuulumattomatkin, jos ryhmissä on tilaa. Lisätietoa kerhoista.

Ilmoittautuminen kokkikerhoihin 8.-11.1. Tieto ryhmäjaosta tulee huoltajan sähköpostiin perjantaina 12.1. Kerhot alkavat viikolla 3 (15.1. alkaen) ja päättyvät viikolla 13 (28.3.). Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä.

Lisätietoja Henriltä ja Heliltä, yhteystiedot alla. Lisää Kuopion seurakuntien kerhotoiminnasta tästä.

Kolme hymyilevää lasta tekemässä taikinaa keittiössä.

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Kouluikäiset ja partio. Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.

nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
Alavan seurakunta