Karttulan alue - Kouluikäiset ja nuoret

1.-6. -luokkalaisille Karttulan seuriksen yläkerrassa (Kissakuusentie 14):

Kokkikerho keskiviikkoisin klo 17-18.30 (jatkuu 17.1.) Huom! Vain etukäteen ilmoittautuneille!

Ilmoittautuminen on päättynyt. Ilmoittautumisajan päätyttyä vapaita paikkoja voi kysyä nuorisotyönohjaaja Riikalta.

Kerhotoiminta on mukavaa yhdessä tekemistä ja uusien taitojen oppimista. Kokkikerhossa valmistetaan pieniä suolaisia ja makeita välipaloja sekä leivonnaisia. Aikaa on myös yhteiselle pelaamiselle ja leikille. Jokainen kerho sisältää kerhohartauden. Kerhoa ohjaavat nuoret kerhonohjaajat. Toiminta on osallistujilleen maksutonta.

Äksönit - Alakouluikäisten toiminta-tiistai noin kerran kuukaudessa klo 17-19

13.2. + 19.3. + 23.4.

Luvassa yhteistä tekemistä (askartelua ym. kivaa toimintaa), mahdollisuus pelata erilaisia pelejä sekä vapaata yhdessäoloa. Tarjolla on myös pientä iltapalaa. Ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta jos osallistujalla on jokin erityisruokavalio, pyydetään siitä ilmoittamaan edelliseen päivään mennessä nuorisotyönohjaaja Riikalle. Turvallisuussyistä osallistujilta kerätään nimi ja huoltajan puhelinnumero iltaan tultaessa.

Kevätkauden leirit tästä

Yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille Karttulan seuriksen yläkerrassa (Kissakuusentie 14):

Nuorten ilta torstaisin noin 2 kertaa kuukaudessa klo 15-18

18.1. + 1.2. + 22.2. + 14.3. + 4.4.

Teeman mukaista ohjelmaa ja tekemistä- Mahdollisuus pelata pelejä ja biljardia sekä viettää aikaa hyvässä seurassa. Tervetuloa mukaan!

Isoskoulutus rippikoulun käyneille nuorille Karttulan alueella
Sisältää koulutuskertoja, viikonloppuleirejä sekä osallistumista seurakunnan toimintoihin. Kysy tarkempia lisätietoja ilmoittautumisesta ja aikatauluista nuorisotyönohjaaja Riikalta.

Ajankohtaista

Nuorisotyönohjaaja Riikan tavoittaa puhelimitse, sähköpostilla ja sosiaalisen median kautta.
Ota yhteyttä, mikäli joku asia askaruttaa.

Kuvassa Karttulan seurakuntakodin nuorten tila, etualalla biljardipöytä.

Nuorisotyönohjaaja
Kallaveden seurakunta
Kissakuusentie 14
72100 Karttula

Karttulan alue

Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.