Kouluikäisten kerhot

Kerhoja on 1.-7.-luokkalaisille. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan täällä ja kerhoissa. Tervetuloa mukaan!

Tietoa kerhoista

• Koulujen loma- ja vapaapäivinä ei ole kerhoja.
  • Kerhot ovat maksuttomia ja niissä on hartaushetki.
  • Kerhoihin on sähköinen ilmoittautuminen, linkit kerhojen kohdalla.
  • Kerhoihin voi tulla kesken toimintakauden, mikäli on tilaa. Varmista nuorisotyönohjaajalta.
  • Kerhopaikalle voi tulla n. 5 min ennen kerhon alkua.
  • Kerholaisille on tapaturmavakuutus seurakunnan puolesta.
  • Kerhoja ohjaavat n. 15–19-vuotiaat nuoret.

Koululaisten Ilttis ja Hengaillaan -kerhot

Ilttis on tarkoitettu 1.-3. luokkalaisille. Kerho kokoontuu maanantaisin alkaen 22.1. klo 12-15. Hengaillaan-kerho kutsuu koolle 4.-6. luokkalaisia tiistaisin klo 13-15.30 alkaen 23.1. Kerhoon ilmoittaudutaan koko keväälle. Ilmoittautuminen on edellytys kerhossa käymiselle. Ilmoittautumisen yhteydessä huoltaja käy yhdessä lapsen kanssa läpi kerhon pelisäännöt. Ilmoittautumisella kerhoon hyväksytään myös yhteiset pelisäännöt. Ilmoittautumisen tekemisen jälkeen lapsi voi käydä kerhossa niin usein kuin haluaa tai miten tilaa kerhossa on. Lisätietoja antaa kerhon ohjaaja Paula Raatikainen, 040 4848 266 / paula.raatikainen@evl.fi.

Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kerhot

Osoite Museokatu 4, A-rappu toimii sisäänkäyntinä.

Maanantaina

Kokkikerho 1.-4.lk klo 16.15-18.15 Seurakuntatalolla. Kerho alkaa maanantaina 22.1.2024. Tervetuloa. Paikkoja jäljellä.

Tiistaina

Kokkikerho 5.-7.lk klo 16.15-18.15 Seurakuntatalolla. Kerho alkaa tiistaina 23.1.2024. Tervetuloa. Paikkoja jäljellä.

Ilmoittaudu linkistä: +Ilmoittautuminen (mvs.fi)  Ilmottautuminen on auki kevään kokkikerhoihin.

Kokkikerhossa kokeillaan erilaisia reseptejä, vaihdellen suolaista ja makeaa. Valmiita ruokia ja leivonnaisia maistellaan, ne eivät korvaa ateriaa. Kerhon aikana vietetään myös yhteistä aikaa esim. pelaten, leikkien, askarrellen ja jutellen.

Värityskuvia ja palikoiden rakentelua kerhossa

Nuorisotyönohjaaja, varhaisnuorisotyö
Tuomiokirkkoseurakunta