Perhekerhot

Vauvakerho

Vauvakerho jatkaa toimintaansa torstai-iltapäivässä klo 13.30-15.00. Kerho on tarkoitettu alle 1-vuotiaalle vauvalle oman vanhemman kanssa. Mukaan ovat tervetulleita myös vauvaa odottavat äidit ja isät. Kerhossa vietetään aikaa vauva-arjen menoa yhdessä ihmetellen. Tarjolla myös pientä välipalaa. Kerho kokoontuu Seurakuntakeskuksen kerhohuoneessa (Museokatu 4, ovisummeri: kerhohuone). Vauvatouhuissa mukana Paula ja Pauliina sekä Kirsi.

Vauvakerho ei kokoonnu 7.3. ja 28.3.

Perhekerho

Perhekerho kokoontuu perjantaisin klo 9-11. Kerho on tarkoitettu lapsille oman aikuisen kanssa. Kerhossa on leikkiä, yhteinen kynttilähetki ja seuraa niin aikuisille kuin lapsillekin. Tarjolla pientä aamupalaa. Kerho kokoontuu Seurakuntakeskuksen seurakuntasalissa ja kerhohuoneessa (Museokatu 4, ovisummeri: kerhohuone). Kerhotouhuissa mukana ovat Paula ja Pauliina sekä Kirsi.

Perhekerho ei kokoonnu 8.3. (talviloma, viikko 10), 29.3. (pitkäperjantai, viikko 13). Kerhokausi päättyy yhteiseen kevätretkeen 3.5.

"Minulla on valoa varpaissa, siellä se valo liikkuu,

näin kun heilutan varpaita, valonsäde keikkuu ja kiikkuu."

LV 108

Korissa pehmoleluja: aasi, nalle, pupu, ym.
Aasi ja kaverit odottavat kerhon alkua.

lastenohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta