Nuortenillat

Nuortenillat ovat pääsääntöisesti torstaisin klo 18–21 Postitalon seurakuntakeskuksessa, Museokatu 4.

Illoissa vapaata oleilua, pelailua, hartaus ja nuorten itse tekemää ohjelmaa. Kysy lisää Jarkolta.

Tervetuloa mukaan!

Isoskoulutus

Isoskoulutus koostuu kolmesta leiristä ja n. kerran kuussa torstaiillan kokoontumisista postitalolla. Tervetuloa mukaan!

Kerhonohjaaminen

Tule vetämään kerhoa alakouluikäisille nuorille. Jos sinulla ei ole mielessä omaa kerhoa nin työntekijän kanssa voidaan miettiä yhdessä. Kysy lisää Elinalta.

Kansainvälinen nuorisotyö

Tuomiokirkkoseurakunnan nuoret osallistuvat pääsiäisen aikaan kansainväliseen ekumeeniseen nuorisotapaamiseen. International Youth Festival (tuttujen kesken IYF) järjestetään kolmikantayhteistyönä Suomen Kuopion, Englannin Prestonin ja Saksan Münchenin välillä. Kahtena vuotena kolmesta me lähdemme maailmalle, joka kolmas vuosi maailma tulee kylään meille.

IYF-tapaamisten ohjelma yllättää vaihtelullaan. Osallistujat pääsevät majoittumaan tyypillisissä kohdemaan kouluissa ja hiljentymään jumalanpalveluksissa yhdessä muiden maiden kristittyjen kanssa. Isännät järjestävät työpajoja ja riemukkaita retkiä.

Ja koko IYF-viikon ajan eri puolilta Eurooppaa saapuneet osallistujat tutustuvat toisiinsa ja toistensa tapoihin uskoa - ja löytävät siinä sivussa jotain itsestään ja omasta uskostaan.

Nuorisoa ympyrässä.

nuorisotyönohjaaja