Kouluikäisille kerhoja (kerhot alkavat viikolla 3)

Tutustu valikoimaan ja löydä oma, sinua kiinnostava ryhmä. Kerhoihin ja toimintailtapäiviin on ilmoittauduttava ennakkoon, ryhmäkoko on rajallinen. Ilmoittautuminen aukeaa 5.1.

Kokkikerhot

Kokkikerhoihin otetaan enintään 10 kerholaista/kerho.

Puijon kirkolla, Taivaanpankontie 3

Kokkikerhoissa leivotaan vuoroviikoin suolaista ja makeaa. Kerhon kokkailut eivät korvaa ateriaa. Kokkikerhossa emme pysty huomioimaan kaikkia erityisruokavalioita (esim. keliakia)

Poukaman takkatuvalla, Poukamantie 105

• Kokkaus-ja askartelukerho 1-5 lkHuom. Poukaman kokkaus-ja askartelukerho on lopetettu vähäsen kiinostuksen vuoksi. Lisätietoja Niklas Grönholmilta.

Liikunnalliset kerhot

Puijonsarven koululla, Keskikaari 44

​​​​​​Puijonsarven koululla koontuvassa kerhossa liikunnan ilo on suurimmassa osassa. Kerho jaetaan tarvitaessa väliverholla kahteen osaan. Esim toisella puolella pelataan pallopelejä ja toisella puolella liikunnallisia leikkejä. Kerhoon mahtuu 25 osallistujaa.

Puijon kirkolla

Sähly- ja liikuntakerhoissa liikutaan ei niin kilpailullisessa hengessä. Omat sisäpelikengät on hyvä olla, muut varusteet löytyvät kerhosta. Kerhossa pelataan erilaisia pallopelejä, liikunnallisia leikkejä yms.

Pehmomiekkailukerhossa miekkaillaan boffereilla eli pehmomiekoilla. Pehmomiekkeilukerhot ovat yhdistetty yhdeksi kerhoksi.

Toiminalliset kerhot
Kerhoihin otetaan enintään 10 kerholaista/kerho.

Puijon kirkolla

Askartelukerhossa askarrellaan ja piirretään yms.

Keppihevoskerhossa tehdään keppihevosia ja toimitaan niiden kanssa.

Pelikerhoissa pelataan eri vuosikymmenten videopelejä (esi. PS1, PS2, PS3, PS4 ja PS5) sekä lautapelejä, liitokiekkoa, yms. Pelikerhoon mahtuu 15 osallistujaa.

Yleistä iltakerhoista

• Iltakerhot alkavat viikolla 3 (15.1). ja loppuvat viikolla 16 (19.4)
  • Koulujen loma-ja vapaapäivinä ei ole kerhoja. Myöskään kiirastorstaina 28.3 ei ole iltakerhoja.
  • Kerhot sisältävät hartauden.
  • Iltakerhojakerhoja ohjaavat koulutetut nuoret (15-21 -vuotiaat) kerhonohjaajat.
  • Kerhoihin on ilmoittauduttava.
  • Kokkikerhoihin otamme 10 kerholaista/kerho, askartelu ja keppihevos kerhoihin 10 kerholaista/kerho ja pehmomiekkailu, peli ja liikuntakerhoihin 15 kerholaista/kerho
  • Kerhoihin voi tulla myös kesken toimikauden
  • Kerhot ovat osallistujille maksuttomia.

Koululaisten toimintailtapäivä

Torstain koululaisten toimintailtapäivä 1-4 lk. klo 12.30 - 15.30 Puijon kirkolla. IlmoittautuminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautuminen aukeaa 5.1. Iltapäivän aikana voit tehdä läksyt, oleilla kavereiden kanssa, hiljentyä, liikkua ja askarrella. Iltapäivässä on tarjolla myös välipala. Ensimmäinen kerho on 18.1.

Nuoria pelaamassa yhdessä tikkupeliä.

Nuorisotyönohjaaja
Puijon seurakunta