Musiikki

Männistön seurakunnan musiikkityön päämääränä on tavoittaa monipuolisesti kaikki ikäluokat ja tarjota korkeatasoista sekä monipuolista musiikkia Männistön seurakunnan tilaisuuksiin.

Kuorot

Kirkkokuoro

Kirkkokuoro harjoittelee Pyhän Johanneksen kirkossa keskiviikkoisin klo 16 - 17.30. Kirkkokuorossa pääset laulamaan monipuolista kirkkomusiikkia ja kokemaan laulamisen ja yhdessä tekemisen iloa. Kuoroon on koelaulu. Kirkkokuoroa johtaa Tintti Tinkala.

Projektikuoro

Projektikuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18 - 19.30 Pyhän Johanneksen kirkossa.

Projektikuoro on tarkoitettu työikäisille laulajille. Kuoron ohjelmisto koostuu uudemmasta hengellisestä musiikista.

Harjoitusten aikana on maksuton lapsiparkki tarvittaessa. Projektikuoroa johtaa Heikki Mononen.

Lapsikuorot

Alakouluikäisten kuoro kokoontuu  keskiviikkoisin klo 14.05-14.50 Kettulan koululla. Kuoroa johtaa Tintti Tinkala

Nuorten musaryhmä

Soittamisesta ja laulamisesta kiinnostuneille nuorille torstaisin klo 17 - 18 Pyhän Johanneksen kirkossa. Musaryhmästä vastaa Heikki Mononen.

Kirkollisten toimitusten musiikki

Kirkollisten toimitusten, kuten häät ja hautajaiset, musiikeista vastuussa on kyseisen toimituksen kanttori.

Musiikkitoiveita pyritään toteuttamaan mahdollisimman hyvin mahdollisuuksien mukaan.

Jos musiikin suhteen on erityistoiveita, niin kanttoriin kannatta olla yhteydessä niistä mahdollisimman aikaisin, viimeistään noin kaksi viikkoa ennen tilaisuuden alkua.

Lue lisää häämusiikin valitsemisestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Männistön seurakunnan kirkkokuoron facebook-sivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pianon koskettimet
Kuva: Tuija Hyttinen