Haluaisitko mukaan vapaaehtoistehtäviin?

Vapaaehtoistoiminta on kaikille avointa toimintaa, jota tehdään palkatta omasta vapaasta tahdosta hyödyttämään toista ihmistä tai yhteisöä. Vapaaehtoistyö lisää hyvinvointia ja yhteenkuuluvuutta ja sitä tehdään tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin.

Seurakuntamme tarjoaa vapaaehtoistyötä:

Etkö löytänyt etsimääsi? Toivotko jotain kertaluontoista? Onko sinulla jokin taito, jonka voit jakaa toiselle ihmiselle? Et ehkä tiedä, mikä tuntuu omalta?  Jos et löydä omaa paikkaasi valmiista tarjonnasta, anna vinkki itsestäsi ja kerro taidoistasi ja toiveistasi. Keskustellaan kasvotusten toiveistasi ja räätälöidään sinulle sopiva tehtävä. Otamme ilomielin vastaan uusia ideoita vapaaehtoistoiminna kehittämiseksi.

Tuomiokirkkoseurakunnan vapaaehtoistyön koordinaattorina toimii diakoni Kirsi Launonen

Puuristi, jonka ympärillä värikkäitä puisia hahmoja. Kuvastaa kirkkoa kutsuvana yhteisönä.
Seurakunta tarjoaa turvallisen yhteisön, johon voit liittyä. Saat tulla mukaan omana itsenäsi.

1.kappalainen
70100 KUOPIO