Yhteisvastuukeräys

Vuonna 2024 Yhteisvastuu keskittyy nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien parantamiseen. Osallistumalla Yhteisvastuukeräykseen autat lahjoituksellasi kaikkein heikoimmassa asemassa olevia nuoria syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

Tuotosta noin 60 prosenttia ohjataan Kirkon ulkomaanavun katastrofirahastoon, 20 prosenttia HelsinkiMission työhön ja 20 prosenttia keräävän ev.lut.seurakunnan työhön nuorten hyväksi.

Voit lukea lisää aiheesta Lue lisää Kuopion seurakuntien Yhteisvastuu-sivulta ja Yhteisvastuu.fi-verkkosivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lahjoita Männistön seurakunnan Yhteisvastuukeräykseen

Männistön seurakunnan Yhteisvastuukeräykseen voit lahjoittaa tapahtumissamme sekä tilille, mobiilisti tai nettilahjoituksella.

Lahjoitus tilille

Yhteisvastuu-tilimme ovat Aktia FI82 4055 0010 4148 41, Nordea FI16 2089 1800 0067 ja OP FI14 5000 0120 2362 28. Käytäthän Männistön seurakunnan viitenumeroa 306306.

Mobiililahjoitus

MobilePayllä: Kuopion Männistön seurakunnan MobilePay-numero 73692

Nettilahjoitus

Voit lahjoittaa Yhteisvastuukeräykseen netissä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Klikkaamalla linkkiä pääset suoraan Yhteisvastuun Männistön seurakunnan lahjoitussivulle. Yhteisvastuutuotosta 20 % suuntautuu suoraan Männistön seurakunnan diakoniatyöhön.

Keräyslupa RA/2020/639/Kirkkopalvelut

Tule mukaan kerääjäksi!

Kanna kortesi kekoon yhteisvastuukerääjänä tai avusta seurakuntien Yhteisvastuu-tapahtumien järjestelyissä. Jos haluat antaa Yhteisvastuuseen aikaasi vapaaehtoistyössä, ota yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijöihin.

Yhteisvastuu-kerääjät saavat seurakunnalta koulutuksen ja kaikki tarvittavat viralliset materiaalit.

Lipaskeräyksiä järjestetään mm. kauppojen edustoilla.

Yhteisvastuukeräyksen logo ja teksti Tehdään yhdessä toisille se, mitä tahtoisimme itsellemme tehtävän.