Syntymäpäivät

Männistön seurakunta kutsuu merkkipäiviään viettäviä seurakuntalaisia yhteisiin syntymäpäiväjuhliin neljännesvuosittain. Kutsu tulee kotiin 70-, 75-, 80-, 85-, 90-vuotiaille sekä kaikille yli 90-vuotiaille.

Mikäli päivänsankari ei terveydentilastaan tai muusta esteestä johtuen pääse syntymäpäiväjuhliin, seurakunnan työntekijä voi pyydettäessä tulla tervehtimään häntä myös kotiin.

Retket ja leirit

Maiseman vaihto tekee hyvää toisinaan itse kullekin. Seurakunnan leirikeskukset on varustettu hyvin vastaanottamaan monen ikäisiä leiriläisiä ja vierailijoita. Männistön seurakunnan diakoniatyö järjestää vuosittain yksin tai yhteistyössä muiden seurakuntien kanssa eläkeläisten retkiä ja leirejä. Retkipäivät ovat pääsääntöisesti  syys- ja kevätkauden aikana.

Leirille ja retkelle lähtevät on tapaturmavakuutettu seurakunnan puolesta. Lähtijän tulee ilmoittautumisen yhteydessä jättää omien yhteystietojensa lisäksi tieto terveydentilastaan ja lääkityksestään sekä lähiomaisensa yhteystiedoista.

Retkistä ja leireistä ilmoitetaan seurakunnan kerhoissa ym. , tarvittaessa Kirkko ja koti -lehdessä.

Kimppu punaisia ruusuja.
Kuva: Pixabay