Lapsiparkki

Lapsiparkki on hoitopaikka lapselle, kun vanhempi tarvitsee aikaa itselle tai esimerkiksi asioiden hoitoon.

• Jynkänvuoren kerhotila (Isännäntie 21) perjantaisin klo 9-11.30

Lapsiparkki tarjoaa hoitopaikan  muutaman tunnin ajaksi. Lapsi voi olla hoidossa myös lyhyemmän ajan.

Maksuton palvelu on tarkoitettu alle kouluikäisille ja yli 2-vuotiaille lapsille, jotka tarvitsevat hoitoa, leikkiseuraa ja virikkeitä satunnaisesti. Lapsiparkista voi kysyä myös alle 2-vuotiaiden mahdollisuutta osallistua toimintaan.  Lapsiparkkiin lapsi tarvitsee mukaansa pienet eväät, tossut ja vaihtovaatteet. Vanhempi voi halutessaan tulla ennakkoon tutustumaan toimintaan. Sovi tapaaminen ohjaajan kanssa.

Jokaiseen parkkiin ilmoittaudutaan tekstiviestillä viimeistään edellisenä arkipäivänä, torstaina klo 15 mennessä p. 040 4848 287/ Kati Savolainen. Kati ilmoittaa tekstiviestillä paikkavahvistuksen. Lapsiparkin ohjaajina seurakunnan lastenohjaajat.  Lapsiparkki kokoontuu viikoilla 3-22. Lapsiparkki ei kokoonnu viikoilla 10, 12 ja 13.

Apuna arkeen

Onko tiukka tilanne – tarvitsetko hetken apua arkeen lastenhoidossa?

Voit ottaa yhteyttä, jos haluat keskustella, sairauden tai surun kohdatessa, uupumuksen nostaessa päätään, tai muuten avun tarpeen yllättäessä.  Yhdessä voimme miettiä helpotusta arjen paineisiin.

Apuna arkeen on suunnattu lapsiperheille. Toiminta on luottamuksellista ja maksutonta.

Ota yhteyttä varhaiskasvatuksen ohjaaja Katri Heikkiseen 040 48 48 334 tai diakoni Riitta Reimaan 040 48 48 370

Kuvituskuvat, jossa ilmapallo tekstillä aekoo yhessä ja kädet, joissa punaiset sydämet
Aekoo yhdessä

Varhaiskasvatuksen ohjaaja, lähetyssihteeri