Tule mukaan laulamaan

Puijon seurakunta tarjoaa mahdollisuuden kuorolauluun kamarikuorossa, kirkkokuorossa tai nuorten musiikkiryhmässä. Ota yhteyttä kanttoreihin jos musiikin ryhmätoiminta kiinnostaa.

Puijon ja muiden seurakuntien musiikkitilaisuuksista saa tietoa yhteisestä kalenterista Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Puijon kamarikuoro

harjoittelee keskiviikkoisin 30.8. alkaen klo 18.00 - 20.00 Puijon kirkossa. Kamarikuoro laulaa monipuolista ja haasteellista kirkkomusiikkia omissa konserteissaan ja Puijon seurakunnan messuissa. Kuoro on tarkoitettu työikäisille, kokeneille, nuotinlukutaitoisille laulajille. Kuoroa johtaa Outi Keskisipilä

Kamarikuoron toimintaa voi seurata myös kuoron Facebook -sivuilla.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Puijon kirkkokuoro

harjoittelee torstaisin 7.9. alkaen klo17.30 - 19.00 Puijon kirkossa. Kuoro on tarkoitettu kaikenikäisille laulamisesta kiinnostuneille. Laulamme monipuolista musiikkia rennolla otteella - tule rohkeasti mukaan. Kuoroa johtaa Janne Saarelainen.

Nuorten musiikkiryhmä

Puijon seurakunnassa toimii nuorten musiikkiryhmä. Jos olet kiinnostunut laulamisesta/soittamisesta ota yhteyttä Janne Saarelaiseen.

Kädet soittamassa pianoa

Kanttori