Kauneimmat joululaulut Villa Rysselissä

su 11.12. klo 16.00

Villa Rysseli, 71280 Kojanlahti

Lauletaan yhdessä joulumieli Kauneimpien joululaulujen tahtiin. Tervetuloa tunnelmalliseen tupaan vanhalle koululle!

Kauneimmat joululaulut kaikuvat maailman lasten puolesta jo 50. kertaa!

Suomen suurimmasta vuosittaisesta musiikkitapahtumasta on muodostunut jouluperinne, joka kerää vuosittain noin miljoona suomalaista kirkkoihin laulamaan.

Kaikilla lapsilla pitäisi olla mahdollisuus hyvään ja turvalliseen lapsuuteen. Liian moni lapsi jää kuitenkin köyhyyden ja syrjinnän takia ilman tarvitsemaansa hoivaa, ravintoa ja turvaa. Myös koulunkäynti jää yhä monille lapsille vain haaveeksi: 57 miljoonaa lasta maailmassa ei vieläkään pääse kouluun.

Kauneimmat joululaulut -keräyksellä tuetaan Suomen Lähetysseuran työtä, jossa parannetaan erityisesti tyttöjen sekä vammaisten ja syrjittyihin vähemmistöihin kuuluvien lasten elämää.

Kauneimmat joululaulut

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järvi-Kuopion seurakunta, Tuusniemi

II kappalainen, hallintopappi, pappien lähiesihenkilö
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi Nilsiä Säyneinen
Koivukuja 2
71200 Tuusniemi

Järvi-Kuopion seurakunnan pappien lähiesihenkilö Alueena Tuusniemi, Kaavi, josta aj. 1.5.-31.12.2024 alueena: Nilsiä, Säyneinen Erityisvastuut: hallintopappi, vapaaehtoistyö

Kanttori
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi
Kirkkorannantie 1
73600 Kaavi

Alueena Kaavi, Tuusniemi

Hei! Minut tavoittaa parhaiten puhelimitse tai sähköpostitse. Päänsääntöiset työpäiväni ovat ke–su.