Taivaallisen ihanissa vappupippaloissa herkkuja ja vappurytmejä

Vapunaattona sunnuntaina 30.4. klo 17 aukeavat portit Taivaallisen ihaniin vappupippaloihin ja gospelmessuun Kallaveden kirkolla, Rauhalahdentie 21.
Vappupippalot Kallavden kirkolla

Olet tervetullut yksin, parin tai ystävän, perheen tai vaikka koko suvun kanssa! Ikään, sukupuoleen tai ilmapallon väriinkään ei näissä pippaloissa kiinnitetä huomiota.

Naamiaisasuja, gospelmessu ja paellaa

Mutta sitä vastoin voit tulla pippaloihin pukemalla kivan naamiaispuvun päällesi, sillä parhaat naamiaisasut palkitaan. Naamiaisasu on plussaa, mutta ei siitäkään ei tarvitse ottaa stressiä, vaan voit tulla myös ihan tavallisissa vaatteissa.

Pippalot alkavat gospelmessulla ja myöhemmin herkutellaan suolaisilla herkuilla sekä espanjalaisella paellalla. Illan lopuksi tarjoillaan myös makeita herkkuja. Jos mahdollista, ota mukaasi makeaa purtavaa tähän yhteiseen pöytään.

Vappurytmejä, lapsille ongintaa ja Hora-tanssi

Mukana näissä Taivaan Isän siunaamissa pippaloissa on kirkkoherrakin eli Matti Pentikäinen. Kanttori Mari Vuola-Tanila loihtii upeaa iltaan sopivaan musiikkia Lähde-bändin, lapsikuoron sekä nuorten lauluryhmän kanssa. Kivoja musiikkirytmejä tarjoilevat myös karenilaisten ja sudanilaisten lauluryhmät.

Illan ohjelma on aika kiva myös lapsiperheiden näkökannalta, sillä siellä on lapsille ongintaa, taikuri Puijon paronin esityksiä, Veijo Ollin junioriopetusta, paljon mukavaa musiikkia sekä järjestetty lastenhoito, josta vastaa kokenut lastenohjaaja Leena Ollikainen.

Illan päätteeksi on Barnabe Kokon iltahartaus ja yhteinen Hora-tanssi.

Vappuaaton juhlissa palvelee kaikkia kevään juhlijoita suuri vapaaehtoisten joukko, kiitos Taivaan Isälle myös siitä.

Vappupippaloihin on vapaa pääsy, olet sydämellisesti tervetullut!

Katso myös muita seurakuntien vapputapahtumia

2017-04-28 14:13:01.0