Tita Lyytikäinen Puijolle emännäksi

Puijon seurakunnan emäntänä on aloittanut kuopiolainen Tita Lyytikäinen. Hän on työskennellyt pitkään ravintola-alalla, viimeksi Servican palveluksessa KYS:n Kaarisairaalan henkilöstöravintolan päällikkönä.
LyytikäinenTita_THUMB.jpg

Seurakunnan emännän työ vaikuttaa itsenäiseltä, mielenkiintoiselta ja mukavalta", Tita totesi ensimmäisen viikon jälkeen. Työhön perehtymisellä olikin vauhdikas alku, sillä hän osallistui Mikkelinpäivän perhemessun ruokailun järjestämiseen yhdessä Anu Erosen ja vapaaehtoisten emäntien kanssa.

Tita harrastaa lenkkeilyä ja retkeilyä, lukee mielellään dekkareita ja katselee fantasiaelokuvia. Työmatkat Leväseltä taittuvat hyötyliikkuen eli pyöräillen.

Hän seuraa tehtävässään Anu Erosta, joka siirtyy seurakuntayhtymän leirikeskusten hoitajaksi.

Wed Oct 11 07:57:00 EEST 2017