Pyhän Johanneksen kirkon ilmastointiremontti

Pyhän Johanneksen kirkossa on havaittu sisäilmaongelmia, jotka johtuvat rakennusteknisistä ratkaisuista. Toiminnot siirretään korvaaviin tiloihin.
Kuvassa Männistön Pyhän Johanneksen kirkko

Kevään 2019 aikana kirkossa tehdään tutkimuksia ja 1.9.2019 alkaen kaikki kirkon tilat joudutaan sulkemaan ääntä ja pölyä aiheuttavien tutkimusten ja ilmanvaihtokanavien puhdistamisten vuoksi.

Kirkon piha-alueelle järjestetään väistötilaksi viipale-rakennus ryhmäkokoontumisia ja parakkeja toimisto- ja vastaanottotiloja varten. Osa toiminnoista voidaan toteuttaa asukastupa Mäntytuvalla. Seurakunnan pääjumalanpalvelukset tullaan järjestämään Männistön Vanhassa kirkossa eli nykyisessä Pyhän Joosefin kirkossa sunnuntaisin iltapäivällä.

Pääjumalanpalveluksen ajankohdasta sekä muista väistötiloista- ja toiminnoista tiedotetaan myöhemmin.

2019-04-08 10:11:00.0