Yö kirkossa -tempaus vie koululaiset yöksi kirkkoihin

Lapset valtaavat kirkot eri puolilla Suomea. Ensimmäistä kertaa valtakunnallisena järjestettävä Yö kirkossa -tempaus on suunnattu kouluikäisille.
Nuoria Tuomiokirkon Yö kirkossa tapahtumassa

Yö kirkossa -tempaus on osa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon ”100 vuotta iloa – koululaiset kirkossa” -juhlavuoden valtakunnallista ohjelmaa. Tempauksen ajankohta saattaa vaihdella seurakunnittain.

Kuopiossa Yö kirkossa -tapahtuma on Neulamäen kirkolla 15.-16.11. Tapahtuma on tarkoitettu alakouluikäisille. Yö vietetään kirkkosalin puolella, joten oma patja ja makuupussi tarvitaan mukaan. Ohjelmassa on yhteistä tekemistä sekä vapaata oleskelua kavereiden kanssa. Tapahtuma on ilmainen ja mukaan mahtuu 20 osallistujaa. IlmoittautuminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä päättyy 3.11. Mukana ovat nuorisotyönohjaajat Tiia Volotinen ja Heli Kyhyräinen Alavan seurakunnasta.

Kuopion seurakuntien yhteinen Nuorten yö kirkossa järjestetään 2.-3.5.2020. Alavan kirkolla.

2019-10-30 13:28:00.0