Diakoniakeskuksen toimitilat Neulamäkeen

Diakoniakeskuksen henkilökunnan työtilat siirtyvät väliaikaisesti Neulamäen seurakuntataloon.
Neulamäki_kirkko1_500x333px_Lukkari_THUMB.jpg

Diakoniakeskus käyttää edelleen tarvittaessa Keskusseurakuntatalon kokoontumistiloja ja muitakin seurakunnallisia tiloja seurakuntayhtymän alueella. Siirto olisi väliaikainen ja voimassa niin kauan, kunnes diakoniakeskuksen toimitilakysymys selviää.

Diakoniakeskuksen toimitilojen siirtäminen Tulliportinkatu 25:een ei ole toteutunut suunnitellusti. Vuokrattavien tilojen myynti ei ole edennyt eikä tilojen kunnostaminen diakoniakeskuksen ja NNKY:n käyttöön ole näin ollen käynnistynyt. Mikäli tilojen myynnin osalta ei päästä ratkaisuun 30.4.2016 mennessä, vuokrasopimus irtisanotaan ja etsitään uudet tilat diakoniakeskukselle ja NNKY:lle muualta.

Kuopion ev.lut. seurakuntien yhteinen kirkkoneuvosto hyväksyi esityksen 11.4.2016.

2016-04-11 18:51:55.0