Erika Suominen muistoissamme

Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtaja Erika Suominen menehtyi viime yönä äkillisen sairauden murtamana.

Erika Suominen

Viestintäalan yrittäjä Erika Suominen toimi Järvi-Kuopion seurakunnan pitkäaikaisena luottamushenkilönä. Hänet valittiin yksimielisesti Kuopion seurakuntien yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuonna 2019.

Suominen oli eläkkeellä, mutta hän teki edelleen aktiivisesti töitä. Hänellä oli kokemusta sekä seurakunnan että kunnan luottamustoimista. Seurakunnassa hän toimi kirkkovaltuustossa ja seurakuntaneuvostossa seitsemän kautta.

Erika Suomisesta jäi valoisa, huumorintajuinen ja lämmin muisto. Hän oli tarmokas, yhteistyökykyinen ja eteenpäin katsova persoona.

2021-07-02 15:52:09.0