Kevätleiri 4.-6.luokkalaisille

pe 19.4. klo 17.00 – su 21.4. klo 11.30
Järvimaisema, jossa hieman jäätä kivien päällä.

Hirvijärven leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Leireilyä keväisissä tunnelmissa.

Leirille ilmoittautuminen 28.3.-4.4.2023.

Leirillä askarrellaan, tutustutaan Raamattuun ja pelaillaan koko porukalla, mutta toimitaan myös pienemmissä ryhmissä. Päivän aikana hiljennymme hartauksiin ja saunotaan ja vietetään vapaampaa aikaa. Tarkemman aikataulun osallistuja saa leiripaikan vahvistuksen yhteydessä 10.4. Majoitus on 6 hengen ryhmissä ja isoset majoittuvat lasten kanssa samoissa huoneissa.

Leirin hinta on 18 € (sisältää yhteiskuljetuksen, majoituksen, ohjelman ja ruokailut), joka laskutetaan leirin jälkeen. Leirille otetaan 30 ilmoittautunutta, varasijoilta otetaan mukaan, jos peruuntumisia tulee. Alavan seurakunnan jäsenet ovat etusijalla. Jos tilaa on, arvomme osallistujat ilmoittautuneiden kesken ja kaikki ilmoittautumiset otetaan huomioon.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lisätietoa kouluikäisten toiminnasta Kuopiossa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
Vesurikuja 4
70150 KUOPIO
nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.