Lapset ja perheet

"Lapsi on monien mahdollisuuksien lapsi, ja aikuisen tehtävänä on turvata nämä mahdollisuudet"
– Maija-Liisa Linnilä

Perhekerhossa puuhaa pienille ja juttuseuraa aikuisille

Tiistaisin klo 9.30-11.00, Vanha pappila (Syrjäntie 37).

Perhekerhoon ovat tervetulleita vauvaperheet, aikuiset yhdessä lasten kanssa. Kerho sisältää pienen hartaushetken, jossa tutkaillaan päivän aihetta, lauletaan ja hiljennytään rukoukseen. Välipalan jälkeen on aikaa leikille, askartelulle ja jutustelulle. Kerhoon ei tarvitse erikseen ilmoittautua ja se on maksuton.

Perhekerhosta ovat monet ystävyyssuhteet saaneet alkunsa, kaikilla kun on sama elämäntilanne pienten ihmisten kanssa.

Tervetuloa!

Lapsiparkki

Torstaina klo 13–15.30, Vanha pappila (Syrjäntie 37).

• Lapsiparkki tarjoaa maksutonta apua lapsiperhearkeen.
  • Hoitoapu on tarkoitettu 1 vuotiaista lapsista alkaen alle kouluikäisille lapsille.
  • Lastenhoitoaika on max. 2,5 tuntia.
  • Hoitovaraus tehtävä ennakkoon ja viimeistään edellisenä arkipäivänä virka-aikaan ennen hoitoa. Hoitaja vastaa viestiin ja vahvistaa varauksen arkena virka-aikana.
  • Hoitoon voi varata tutustumisajan. Lapsia otetaan hoitoon rajattu määrä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoa voi soittaa ja hoitovaraukset tehdä tekstiviestillä lastenohjaaja Sari Huttuselle p. 040 4888 610.

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Kesis ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenkirkko

Lapsi matolla.