Jumalanpalvelukset Riistavedellä

Tarkemmat tiedot jumalanpalveluksista löytyvät tapahtumakalenterista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa jumalanpalveluksiin pyhäpäivisin Riistaveden kirkkoon klo 10.

Voit seurata Järvi-Kuopion seurakunnan Facebook-sivua, Riistaveden alueseurakunnan Facebook-sivua tai Järvi-Kuopion seurakunnan Youtube-kanavaa. Kirkkoherra Juha Hagmanin raamattuopetukset löytyvät youtube- kanavalta pastori Juha Määttä.

Voit myös osallistua Kuopion Tuomiokirkon jumalanpalveluksiin virtuaalikirkon kautta.

"Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani." Ps.119:105

Riistaveden kirkossa kokoonnutaan sunnuntaisin klo 10 jumalanpalvelukseen.

Voit tulla hiljentymään, kuulemaan sanaa, laulamaan yhdessä, vahvistumaan Herran Pyhästä Ehtoollisesta. Seurakunta myös rukoilee sinun, läheisten ja lähimmäisten puolesta. Sytytämme kastetuille, avioliittoon kuulutetuille ja hautaan siunatuille lähimmäisille kynttilän sunnuntain jumalanpalveluksen esirukouksessa.

Olet tervetullut mukaan lukemaan tekstejä, ehtoollisavustajaksi, toivottamaan tervetulleeksi, musisoimaan jne. Yhdessä on kiva toimia!

Voit tuoda esirukouspyynnön jumalanpalvelukseen esirukouslaatikkoon tai lähettää sen netin kautta tästä esirukouspyyntöLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Rukoilemme esirukouskohteen puolesta.

Näkymä kirkon alttarille. Alttaritauluna on iso krusifiksi.

IV Seurakuntapastori, kasvatuksen pappi
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi