ISOSEKSI RIPAREILLE JA KOULULAISTEN KESÄLEIREILLE

Kuopion tuomiokirkkoseurakunta hakee isosia. Kaikki isoskoulutukseen (ryhmänohjaajakoulutukseen) osallistuneet tai tänävuonna osallistuvat ovat tervetulleita hakemaan isoseksi!

Valinnoista vastaa tuomiokirkkoseurakunnan työntekijät.

ODOTUKSET JA VALINTA KRITEERIT?

Koulutukseen osallistumisen lisäksi, odotamme isoselta motivaatiota, ymmärrystä sekä intoa kristillisistä asioista ja persoonallisuutta (sillä kaikenlaisia tyyppejä tarvitaan).

Rajallisen isospaikkojen takia joudumme tarvittaessa tekemään karsintoja. Tässä tilanteessa katsomme hakijan koulutukseen osallistumista ja muuta seurakunta-aktiivisuutta, ennekaikkea nuorisotyössä, mutta myös muuta. (esim kerhonohjaajana toimimista).

VELVOLLISUUDET JA PALKKIOT

Rippikouluisoset ovat velvoitettu osallistumaan leirin lisäksi, suunnittelupalavereihin konfirmaatioharjoitukseen ja konfirmaatioon.

Isospalkkio on tehtävään sidonnainen ja Kuopion seurakunnissa isospalkkio 1.6.2022 alkaen on:

• Rippikoulu-isonen 20€ / leirivuorokausi
  • Koululaisten kesäleirit 30€/leirivuorokausi

MILLOIN SAA TIETÄÄ ISOSPAIKOISTA?

ilmoitetaan puhelimitse, vietillä tai kasvotusten valinnasta, riippuen hakijoiden määrästä tieto voi tulla jo isoskoulutusleirillä 12.4.

LOMAKKEEN TÄYTTÄMISESTÄ TÄRKEÄ TIETO!

Kun täytät isoshakemusta täytä se huolella ja ajatuksella. Kokemus on osoittanut, että helpompi on kirjoittaa pitemmät vastaukset ensin esim Word-tiedostaan, josta kopioi sitten lomakkeeseen. Teknologia on välillä oikullista ja näin saat nopeasti uuden lomakkeen tehtyä!

Muutenkin vastaa omana itsenäsi hakemukseen, eikä niin mitä luulet seurakunnan työntekijöiden haluavan kuulla. Teennäisyys paistaa valitettavasti läpi!

Haku menee kiinni 10.4.

Loppujen lopuksi haluamme rohkaista kaikkia hakemaan, koska ilman isosia leirit jää ilman oleellista osaa.

Kysy lisää: Jarkko Voutilainen 0404848285

Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyönohjaaja