Kouluikäiset ja kouluikäiset nuoret

• Kouluikäisten ja nuorten toiminnasta tiedustelut Markku Holopaiselta

• Rippikoulun käyntiin liittyvistä asioista voi tiedustella myös nuorisotyönohjaaja Tiitus Lahdelta.

Lue Raamattua.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kerhot

Höntsä liikuntakerho keväällä 2024 alakouluikäisille tiistaisin koulun liikuntasalilla klo 15.15-16.15.

Tule testailemaan eri liikuntalajeja ja muutenkin vaan höntsäilemään. Juostaan pallon perässä ja paljon muuta mukavaa.
Ilmoittautua voi kerhossa ja tulla voi mukaan kesken kaudenkin. Kerho pidetään yhdessä kunnan nuorisotoimen kanssa.
Lisätietoja Markulta.

Tervetuloa liikkumaan!

Leirit ja retket

Kouluikäisten (2.-7. lk)  kevätleiri on 8.-10.3.2024 Rytkyllä. Ilmoittautuminen helmikuussa. Leiri on täynnä.

King's Kids-ryhmä / Ilonpisarat (kouluikäisten pyhäkouluryhmä) on taouolla kevään ajan.

Esiinnymme ja harjoittelemme yhdessä Kaavin Helluntaiseurakunnan Jippii-kuoron kanssa.

Harjoitukset sunnuntaisin (klo 16.30-18.15)

Harjoituksiin mukaan ainakin laulukansio ja juomapullo. Olemme silloin tällöin myös ulkona. Kokoontumiskertaan kuuluu pieni opetustuokio esim. raamatunkertomuksista, laulun tai tanssikoreografian harjoittelua sekä leikkejä.
Uudet ryhmäläiset ovat tervetulleita missä vaiheessa kautta tahansa.

Pääsiäisen sanoma on voimassa joka päivä. Jeesus on voittanut kuoleman vallan.
Oli tilanne mikä hyvänsä, voimme turvata joka päivä Jeesukseen.

Lisätietoja King's Kids-ryhmä / Ilonpisarat toiminnasta Ollilta.

Piirros näkäinen kuutti.

Palloja ja kartioita liikuntasalin lattialla.

nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi