Lapset ja perheet

Perhekerho

Torstaisin klo 9.30-11.00. seurakuntakodilla.

Perhekerhoon ovat tervetulleita vauvaperheet ja aikuiset yhdessä lasten kanssa. Mahdollisuus tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin ja saada ystäviä.

Perhekerhossa on alkuun pieni hartaus, jonka jälkeen on pientä syötävää ja yhteistä tekemistä. Myös vapaalle leikille jää aikaa.

Tervetuloa!

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenkirkko

Lastenohjaaja