Mihin tarttuisit?

Ihminen on kuin saari, joka on yhteydessä toisiin saariin näkymättömän veden alaisen maan kautta. Kukaan ei ole irrallaan muista. Tarvitsemme toisiamme.

Mitä seurakunnassa mielestäsi pitäisi tehdä, mihin tarttua ja mihin itse olisit valmis?

Mitä teet mieluiten, millaisesta puuhasta iloitset? Sinulla ei varmaankaan ole peukalo keskellä kämmentä. Olisitko suunnittelemassa ja tekemässä (esim. seimiasetelmaa)? Entä pientä kohennusta paikoissa?

Lukisitko tekstejä messussa, auttaisitko kahvituksissa, olisitko juttuseurana ja lähimmäisenä toiselle, kokoaisitko pyhäkouluryhmän, vetäisitkö kerhoa, rakentelisitko yhdessä tapahtumia? Mitä sinä tekisit omien voimiesi mukaan ajan antaessa myöten? Millaisesta puuhasta iloitset?

Sinua tarvitaan.

Otapa yhteyttä vastuuryhmäläiseen, aluepappiin tai muuhun työntekijään!

Auttavia, vapaaehtoisia tarvitaan koko ajan erilaisten tilaisuuksien järjestelyissä.

IV Seurakuntapastori, kasvatuksen pappi
Järvi-Kuopion seurakunta Riistavesi Vehmersalmi