Mukavaa toimintaa lapsille ja lapsiperheille

Tervetuloa mukaan kaikille avoimeen maksuttomaan kerhotoimintaan!

Leikkivä Iltapäivä

• Torstaisin klo 14-15.30, virastotalon kerhohuoneessa (Paasikoskentie 1).

Leikkivään Iltapäivään ovat tervetulleita vauvaperheet, aikuiset yhdessä lasten kanssa. Leikkivässä viikoittain vaihtuva teema, pieni hartaushetki ja leikkiä. Vaihtelevasti monenmoista kivaa musisoinnista askarteluun. Leikin lomassa saa nauttia pientä välipalaa kahvin, teen tai mehun kera. Kerho on maksuton, eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Tervetuloa mukaan lapsiperheiden omaan kohtaamispaikkaan!

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Kesis ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lasten värikäs leikkialue.

Vastaava lastenohjaaja