Riistaveden alueseurakunnan musiikki

"Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne." Kol.3:16

Riistaveden kirkkokuoro

Riistaveden kirkkokuoro on aktiivinen ryhmä, joka laulaa kirkkomusiikkia vaihdellen yksiäänisistä moniäänisiin teoksiin. Kuoron päätehtävänä on rikastuttaa jumalanpalveluselämää laulaen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki laulamisesta kiinnostuneet ja kuoroon voi tulla mukaan myös kausiluontoisesti.

Kuoro kokoontuu torstaisin, parittomilla viikoilla klo 17.30–19 ja parillisilla viikoilla klo 15–16.30. Kuoro harjoittelee Riistaveden kirkossa.

Tule soittamaan!

Tervetuloa musisoimaan jumalanpalveluksiimme ja muihin tilaisuuksiimme. Kirkossa on Kangasalan vuonna 1935 rakentamat äänikertaiset urut ja piano, mutta myös muut soittimet ovat tervetulleita rikastuttamaan musiikkielämäämme.

Kuorolaisia laulamassa kirkossa.

Kanttori