Nuoret

Nilsiän alueseurakunnan nuortentoiminta kokoontuu Nilsiän seurakuntakodilla (Nilsiäntie 59). Tervetuloa toimintaan mukaan!

Kevään  2024 tilaisuudet ja leirit:

• Isoskoulutus seurakuntakodilla parittomien viikkojen tiistaisin klo 15.30-17.00 alkaen viikolla 3
  • Nuortenillat seurakuntakodilla parittomien viikkojen tiistaisin klo 17.00. alkaen viikolla 3
  • 1. vuoden isoskoulutusryhmän leiriviikonloppu Rytkyn leirikeskuksessa 19.-21.1.
  • Rippikouluisosten leiriviikonloppu Rytkyn leirikeskuksessa19.-21.4.

Linkki tapahtumaan ja ilmoittautumiseen täällä.

Lisätietoja tulevista tapahtumista kertoo Tiitus.

Partio
Nilsiässä toimii partiolippukunta Kinahmin Kiipijät ry. Aktiivisessa lippukunnassa on noin 60 jäsentä. Partiotoiminta kokoontuu Pappilalla. Lippukunnan viikottaiset ryhmät ovat sudenpennut, seikkailijat ja tarpojat. Samoajat ja vaeltajaikäiset kokoontuvat epäsäännöllisesti.

Johtajina lippukunnassa toimivat aikuiset ja nuoret. Kinahmin Kiipijät on perustettu 1952 ja lippukunta toimii ns. sekalippukuntana eli toimintaan voivat osallistua kaikki vähintään 7 vuotta täyttäneet tytöt ja pojat. Yläikärajaa ei ole. Kinahmin Kiipijöistä saat tarkemmat tiedot oheisen linkin kautta.

Shakkipelin nappulat.

Nuorisotyönohjaaja