Lapsiparkki

Lapsiparkki on hoitopaikka lapselle, kun vanhempi tarvitsee aikaa itselle tai esimerkiksi asioiden hoitoon.

• Lehtoniemen kerhotilat (Lehtoniementie 107) tiistaisin klo 13-16

Lapsiparkki tarjoaa hoitopaikan  3 tunnin ajaksi. Lapsi voi olla hoidossa myös lyhyemmän ajan.

Maksuton palvelu on tarkoitettu alle kouluikäisille ja yli 2-vuotiaille lapsille, jotka tarvitsevat hoitoa, leikkiseuraa ja virikkeitä satunnaisesti. Lapsiparkista voi kysyä myös alle 2-vuotiaiden mahdollisuutta osallistua toimintaan.  Lapsiparkkiin lapsi tarvitsee mukaansa pienet eväät, tossut ja vaihtovaatteet. Vanhempi voi halutessaan tulla ennakkoon tutustumaan toimintaan. Sovi tapaaminen ohjaajan kanssa.

Jokaiseen parkkiin ilmoittaudutaan viimeistään edellisenä arkipäivänä p. 040 4848 314 Tuija Turunen. Lapsiparkin ohjaajina seurakunnan lastenohjaajat.  Lapsiparkki kokoontuu viikoilla 35-48. Syyslomaviikolla 42 ei lapsiparkkia.

Pieni lapsi katsoo kameraan ja hymyilee.

varhaiskasvatuksen ohjaaja, perhekeskusyhdyshenkilö, varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4