Afrikkalainen gospelmessu ja Taivaallisen ihanat Vappupippalot

ti 30.4. klo 18.00
Kolme ilmapalloa, sininen, jossa risti, punainen, jossa sydän ja vihreä, jossa ankkuri.

Kallaveden kirkko

Tervetuloa isot ja pienet mukaan ikään, sukupuoleen tai ilmapallon väriin katsomatta

Vapunaatto alkaa Afrikkalaisella gospelmessulla ja jatkuu Taivaallisen ihanilla Vappupippaloilla myöhäisiltaan asti.
Mukana Matti Pentikäinen, Joona Suurnäkki-Piispa, Mari Vuola-Tanila, Lapsikuoro, Nuorten lauluryhmä, Lähde-bändi ja sudanilaisten lauluryhmä.

Vierailijoina muusikko Jukka Salminen ja taikuri Puijon Paroni. Suolainen kattaus, espanjalainen paella ja makea kattaus. Lasten onginta ja lapsiparkki klo 19.15-20.30. Karenilaisten nuorten ylistystanssiesitys. Lähde-bändin lauluja. Iltahartaus: Marja-Leena Niinivaara-Koskell. Hora-tanssi yhdessä.

Parhaat naamiaisasut palkitaan!

Tuo makeaa purtavaa yhteiseen nyyttäripöytään!
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille