Vappuaaton nuortenilta

ti 30.4. klo 18.00 – ti 30.4. klo 20.00
oranssi piirosukkeli

Alavan kirkon neuvottelutila

Selvästi hyvä paikka viettää vappua!

Illassa on vapaata hengailua sekämahdollisuus musisointiin/pelailuun.Saattaa olla, että jonkinlaista mystistä skabailuakin on luvassa palkintoineen. Tarjolla on myösvappuista purtavaa! Ilta päättyy hartauteen. Kaikki nuoret ovattervetulleita oman aikataulunmukaisesti. Tulethan selvästi paikalle!

Alla onalustava ohjelma:

• 17.00:ovet avautuvat
  • 17.00 - 19.00 : Syömistä tarjolla. Kahvia, teetä, mehua jajotain vappuistasuolaista sekä makeaa.
  • 17.00 - 19:45: Vapaata olemista. Bilistä, korista, lautapelejä, Playstation 5:sta, Wiitä, jutusteluaym. Ehkä jotain skabailua...
  • n. 19:45~ 20:00: Loppuhartaus ja kotia lähtö.

Seuraavat perjantainnuortenillat tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Parhaiten opit toiminnasta tulemalla itse paikalle!

#alavannuortenilta
#alavannuortentoiminta

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

nuorisotyönohjaaja
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.

nuorisotyönohjaaja
70150 Kuopio

Kouluikäiset ja partio. Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.

nuorisotyönohjaaja, ympäristövastaava
70150 KUOPIO