Hyvän mielen festari -tapahtuma

la 18.5. klo 15.00 – la 18.5. klo 18.00

Männistön Pyhän Johanneksen kirkon takkahuone

Nuorille aikuisille suunnattu mielenterveysaiheinen tapahtuma. Vapaa pääsy.

Hyvän mielen festari on 18-29-vuotiaille suunnattu tapahtuma, jossa teemana on mielen hyvinvointi ja sen edistäminen. Tapahtumassa on tarjolla monenlaista toimintaa, kuten pakopeli, yhteisötaideteoksen teko, kyykkäpeli ja sateenkaareva rintamerkki pop-up. Hyvän mielen festari on ulkoilmatapahtuma kirkon piha-alueella, huonolla säällä olemme sisällä.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä: Nuorisotalo Latari, Valo-Valmennusyhdistys ry, Kulttuuriareena 44, Etsivä nuorisotyö Männistö, MIELI Kriisikeskus Kuopio, Suomen Nuorisoseurat ry, TTY Palvelut Oy, Ohjaamo, Savonia-ammattikorkeakoulun opiskelijakunta, Kestävää hyvinvointia Pohjois-Savoon -hanke, Kuopion kaupunki, Lumikello ry, Step-opiskelijat ja Pohjois-Savon Seta ry.
  • Nuorille Nuorille

Männistön seurakunta