Sururyhmä työikäisille

to 12.9. klo 18.00 – to 12.9. klo 19.30

Kaavin seurakuntatalo

Vertaistukiryhmä. Ryhmään otetaan enintään 8 henkilöä. Keskustellaan luottamuksellisesti surusta, surun tunteista ja jaetaan surun kokemusta toisten surevien kanssa.Ryhmän kokoontumiskertoja viisi ja ne sovitaan ensimmäisellä kerralla.Ryhmän ohjaajina diakoniapappi Marjaana Savolainen ja diakonissa Pirjo Sonninen. Ilmoittautumiset ja lisätiedot ajalla 21.8.-4.9. Pirjo Sonniselle, 040-488 8627.Olet lämmöllä tervetullut mukaan!

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä