Lasten ja perheiden toimintaa

Lasten ja perheiden toiminta on monipuolista toimintaa sekä lapsille, että aikuisille , yhdessä ja erikseen. Keskeisiä toimintamuotoja ovat päiväkerhot, perhekerhot, perheiden iltapäivätperhekirkot sekä yhteistyö päiväkotien kanssa. Haluamme suojella lapsuutta sekä tukea vanhemmuutta ja kristillistä kasvatusta.

Me Alavan seurakunnan varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan työntekijät olemme sinua ja perhettäsi varten.

Mukaan toteutukseen! Kiinnostaako toimia vapaaehtoisena perhekerhossa, perhekirkoissa ja muissa perheiden tapahtumissa. Viesti varhaiskasvatuksen ohjaaja Sirpalle ja mietitään yhdessä millaisissa tehtävissä voisit olla apukätenä. Yhteystiedot löytyvät alta.

Alavan seurakunnan lasten ja perheiden tapahtumat löydät täältä

Alavan kirkon metallinen kastepuu, jossa metalliset lehdet. Suunnittelija Jenni Rutonen.
Kastepuu Alavan kirkossa. Suunnittelija Jenni Rutonen.

varhaiskasvatuksen ohjaaja, perhekeskusyhdyshenkilö, varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4