Järvi-Kuopion seurakunnan ilmoittautumiset retkille, leireille ja tapahtumiin

Kaikki Järvi-Kuopion seurakunnan meneillään olevat ilmoittautumiset löydät alla olevasta Järvi-Kuopion ilmoittautumiset -listauksesta. Järjestäjänä: Järvi-Kuopion seurakunta, Juankoski, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi.

Avoinna olevia tilaisuuksia, joihin voit ilmoittautua:

Kesis 2024

Kesis on kesätoimintaa 4–9-vuotiaille lapsille ryhmästä riippuen. Kesis-päivän toiminta-aika on klo 10–14. Toiminta on maksutonta, mutta mukaan tarvitaan omat eväät ja säänmukainen ulkoiluvaatetus. Kesikseen ilmoittaudutaan verkossa. Tieto kesispaikasta lähetetään huoltajan sähköpostiin viikolla 19.

Kesispaikat jaetaan vasta ilmoittautumisen jälkeen. Jos kaikki eivät mahdu ryhmään, etusijalla on kirkkoon kuuluminen, ikäjärjestys vanhimmasta nuorempaan ja ilmoittautumisaika.

Ilmoittautuminen auki 2.-18.4. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Päiväkerhot

Päiväkerho tarjoaa monipuolisia lapsen kasvua tukevia virikkeitä 3–5-vuotiaille lapsille. Päiväkerhoon on etukäteen ilmoittautuminen puhelimitse ja paikkoja voi tiedustella pitkin kautta lastenohjaajilta. Kerho on maksuton.

Päiväkerhojen kausisuunitelmassa huomioidaan mm. vuodenajat ja kirkkovuoden juhlat.

Suunnitellut, päiväkerhot tulevalle kaudelle ovat: Kaavi, Säyneinen, Nilsiä, Tuusniemi -alueilla.

Päiväkerhotiedustelut  ja ilmoittautuminen aj. 8.-26.4.2024, puhelimitse alueensa lastenohjaajalle:

• Kaavi, Säyneinen: Mervi Rajahalme p. 040 4888 622
  • Nilsiä: Arja Korkalainen p. 040 4888 681 ja Sari Huttunen p. 040 4888 610
  • Tuusniemi: Sirpa-Liisa Pelkonen p. 040 4888 632

Rippikouluisosten viikonloppuleiri Rytkyllä

pe 19.4. klo 15.45 – su 21.4. klo 16.45

Rytkyn leirikeskus

Ilmoittautuminen alkaa 29.2.2024 01.00. Ilmoittaudu tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kesän 2024 rippikoulujen valmisteluviikonloppu.

Järvi-Kuopion seurakunnan isoleiri Rytkyn leirikeskuksessa. Tervetuloa rippikouluasioiden äärelle. Leiri on maksuton.
Huoltaja ilmoittaa nuoren leirille.

Tiedustelut Tiitukselta p. 040 4888 675.

Talvinen metsä.

Toimistosihteeri