Lähetystyön pohja on Jeesuksen kutsussa

Tahdotko osallistua lähetystyön tukemiseen? Tuusniemen alueseurakunnassa on pitkät perinteet lähetystyössä. Perinteiset lähetyspiirit ja työseurat ovat olleet tärkeitä lähetystyön tukimuotoja. Kirkon tehtävänä on kertoa kaikille Jumalan armosta ja rakkaudesta, jota hän osoittaa meille erityisesti Jeesuksen kautta. Tehtävän toteuttamisessa on kyse sekä Jeesuksen antaman käskyn että hänen esimerkkinsä seuraamisesta.

Jeesus sanoi: "Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." (Joh. 20:21).

• Lähetyspiiri kokoontuu Tuusniemen seurakuntakodissa yleensä kerran kuukaudessa. Lähetyskenttäkuulumisten lisäksi nautitaan kahvit suolaisen ja makean kera.Vapaaehtoinen kahvimaksu,josta tuotto lähetyskohteisiin.Lähetystyöntekijöiden puolesta rukoillaan ja hiljennytään Sanan ääreen. Lisäksi lähetysväki järjestää myyjäisiä ja arpajaisia kerran vuodessa. Joskus piirissä vierailevat myös nimikkolähetit.
  • Työseurat kokoontuvat kodeissa tai seurakuntakodilla. Jos haluat järjestää seurat kotiisi, voit ottaa yhteyttä pappiin tai diakoniatyöntekijään.
  • Seuraa ilmoittelua Kirkko ja Koti -lehdestä tai paikallislehdistä.

Lähetyspiirillä on pitkät perinteet Tuusniemellä

Lähetyspiiri kokoontuu n. kerran kuukaudessai Tuusniemen seurakuntakodissa.

Seuraa ilmoittelua Kirkko ja Koti lehdestä ja paikallislehdistä.

Mikäli haluat järjestää piirin tai työseurat kotiisi, voit ottaa yhteyttä pappiin tai diakoniatyöntekijään.

Riikka Halme- Berneking seisoo vihreiden pensaiden edessä.
Riikka Halme - Berneking toimii raamatunkäännöskonsulttina Angolassa.

Diakonissa
Järvi-Kuopion seurakunta Kaavi Tuusniemi
Kirkkorannantie 1
73600 Kaavi