Perheleiri

Kallaveden seurakunta järjestää kerran vuodessa lapsiperheiden viikonloppuleirin, jolla on mahdollisuus päästä irtautumaan arjesta ja viettää yhdessä perheen ja toisten leiriläisten kanssa perinteistä leirielämää.

Enimmäkseen olemme kaikki yhdessä, mutta välillä lapsille on omaa toimintaa ja aikuisille omaa. Leirillä ulkoilemme paljon, ja pääsemme valmiille hyvälle ruualle.

Leiri järjestetään yleensä keväisin ja sille on ilmoittauduttava etukäteen.

Leirille voit tulla koko perheellä tai pienemmälläkin kokoonpanolla tai lapsi voi ottaa mukaan vaikka oman isovanhemman tai kummin!

Kevään 2024 perheleiri pidetään Rytkyn leirikeskuksella 5.-7.4.2024. Leirille mahtuu n. 7 perhettä. Perheleirille on ensisija ekakertalaisilla. Muutoin osallistujat tarvittaessa arvotaan.

Leirimaksu 44€/aikuinen ja 18€/lapsi (4-18v) laskutetaan jälkikäteen. Leiriläisellä on mahdollisuus anoa maksuvapautusta oman alueensa diakoniatoimistosta.

Ilmoittautuminen kevään perheleirille alkaa 27.2. klo 16.

Rytkyn leirikeskuksen rakennus kesällä

Varhaiskasvatuksen ohjaaja, lähetyssihteeri