Seurakuntien internet-sivujen käyttäjätutkimus 2016

Kehitämme Kuopion ev.lut. seurakuntien verkkosivustoa käyttäjäkyselyllä, jonka avulla haluamme saada juuri Sinulta palautetta sivuistamme. Mielipiteesi on meille tärkeä, joten toivomme osallistumistasi tutkimukseen. Kaikkien vastaajien kesken arvotaan kolme neljän elokuvalipun pakettia.

verkkokysely_1_THUMB.jpg

Kuopion ev.lut. seurakuntien uudet verkkosivut avautuivat 17.2.2016, jolloin siirryimme kirkon yhteiseen Lukkari-verkkosivuston julkaisujärjestelmään. Lukkaria käyttää noin 100 seurakuntaa Suomessa. Verkkosivusto on suunniteltu ja räätälöity seurakunnille yhteistyössä seurakuntalaisten kanssa.

Lukkari-verkkosivusto toimii sujuvasti myös älypuhelimilla. Sivusto on rakennettu siten, että löydät sivujemme sisällöt tehokkaasti eri hakukoneella.

Tapahtumatiedotukseen on kiinnitetty erityistä huomioita. Tapahtumakalenteri on keskeisellä paikalla ja hakutoimintojen avulla voit hakea suoraan esimerkiksi musiikkiin tai eri ikäryhmiin liittyviä tapahtumia.

Sivustolta löydät lomakkeita esirukouspyynnölle ja palautteen antamiselle sekä virkatodistuksen tilaamiseen. Tutki uskoa -osio tarjoaa Sinulle mahdollisuuden syventyä kirkon perussanoman äärelle.

Sivustomme kehitystyö jatkuu edelleen, joten mielipiteesi verkkosivuistamme on meille tärkeä. Kiitos paljon avustasi!

Osallistu käyttäjäkyselyyn.

(Kuopion ev.lut. seurakuntien viestintä/ SR)

2016-10-11 09:50:00.0