1. - 6. LUOKKALAISTEN KERHOT

Kerhot ovat tarkoitettu 1.-6. luokkalaisille. Kerhoissa ohjaajina toimivat nuoret koulutetut kerhonohjaajat.

Kevään 2024 kerhokausi alkaa viikolla 3 ja päättyy viikolla 17. Kerhot ON PERUTTU viikoilla 10 ja 13.

KERHOPÄIVINÄ JA –ILTOINA KAIKKI KERHOIHIN LIITTYVÄT YHTEYDENOTOT TULEE TEHDÄ KERHOPUHELIMEEN P. 0404848343.

Kerhotoiminta on maksutonta. Etusijalla kerhopaikkoja jaettaessa ovat Kallaveden seurakunnan jäsenet.

Kerhojen osallistujamääriä rajataan käytettävissä olevan tilan mukaan. Kokkikerhoissa on paikkoja 12 kerholaiselle / ryhmä, liikunta-aiheisissa kerhoissa 20 kerholaiselle / ryhmä.

Lapsi voi saada kerhopaikan yhdestä valitsemastaan kokkikerhosta.

Toimintaan ei voi osallistua kipeänä.

ILMOITTAUTUMINEN

Kerhoihin pitää ilmoittautua etukäteen, katso tarkemmat tiedot seuraavista kappaleista!

1.-2. luokkalaisten kokkikerhoihin ja Kallaveden kirkon 3.-6. lk. kokkikerhoon Avaamme uudet ilmoittautumiset kevään kerhokaudelle, eli syyskauden kerholaiset eivät voi automaattisesti jatkaa kerhossa. Etusijalla kerhopaikkojen jaossa ovat lapset, jotka jäivät syksyllä ilman kokkikerhopaikkaa tai eivät käyneet kokkikerhossa syyskaudella.

1.-2. luokkalaisten kokkikerhoilmoittautuminen ja Kallaveden kirkon 3.-6. lk. kokkikerhon ilmoittautuminen on avoinna 15.12.2023 – 5.1.2024. Ilmoittautumislinkit löytyvät kunkin kerhon kohdalta.

Muihin kerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, jos lapsi on käynyt kyseisessä kerhossa syyskaudella 2023. Syyskauden kerholaiset voivat halutessaan jatkaa kevätkauden samassa kerhossa kuin syyskaudella. Tästä ei tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta. Jos kerholainen ei jatka kerhossa, tästä tulee ilmoittaa Eija Huuskoselle (yhteystiedot esitteen lopussa).

Jos lapsi haluaa aloittaa käynnin jossain kerhossa, eikä ole aiemmin ollut kyseisessä kerhossa, ilmoittautuminen tulee tehdä.

Kukin lapsi voi ilmoittaa yhden kaveritoiveen, joiden pitää olla ns. yhtenevät kahden kaveruksen kesken.

Ilmoittautumisaikana tulleet kerhoilmoittautumiset: Vahvistusviesti kerhopaikasta tai varasijalle jäännistä lähetetään huoltajalle sähköpostitse viimeistään 12.1.2024. HUOM! Jos et saa viestiä, ole yhteydessä Eijaan.

Muuna aikana tulleet kerhoilmoittautumiset: Vahvistusviesti lähetetään huoltajalle sähköpostitse mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen.

Kerholistauksessa on nähtävissä kerhot, joissa on vielä vapaita paikkoja. Näiden kerhojen ilmoittautumislinkit pidetään avoinna niin pitkään, kuin paikkoja on vapaina.

Vapaita kerhopaikkoja voi myös tiedustella Eija Huuskoselta.

KERHOT KEVÄTKAUDELLA 2024

Kallaveden kirkko (Rauhalahdentie 21)

Tiistai     17.00 – 18.30 Kokkikerho 3.-6. lk. ilmoittautumaan pääset tästä
        19.00 – 20.00 Tanssikerho 1.-6. lk. ilmoittautumaan pääset tästä

Keskiviikko    17.00 – 18.30 Kokkikerho 1.-2. lk. ilmoittautumaan pääset tästä

18.30 - 20.00 Kokkikerho 1.-6. lk. ilmoittautumaan pääset tästä

Petosen seurakuntatalo (Pyörönkaari 21)

Tiistai    17.00 – 18.30 Kokkikerho 1.-2. lk. ilmoittautumaan pääset tästä
    18.30 – 20.00 Kokkikerho 3.-6. lk. ilmoittautumaan pääset tästä

Vehmasmäen koulu (Vehmasmäentie 71)

Tiistai    17.00 – 18.00 Sählykerho 1.-2. lk. ilmoittautumaan pääset tästä
    18.00 – 19.00 Sählykerho 3.-6. lk. ilmoittautumaan pääset tästä

Jynkänvuoren kerhohuone (Isännäntie 22)

Maanantai-kerho 1.-2. luokkalaisille max. 15 hlö/kerho ILMOITTAUTUMINENLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Maanantaisin klo 12.30-15.30 (kerhon kevätkausi 8.1.-20.5.2024, Ei koulun loma-aikoina! Lisäksi Maanantaikerho on peruttu 13.5.2024.)

KERHOJEN ESITTELYT:

Kokkikerho
Kerhossa harjoitellaan erilaisten pienten välipalojen, ruokien ja leivonnaisten tekemistä ryhmittäin. Vuoroviikoin tehdään suolaista ja makeaa. Kerhossa on myös mahdollisesti pelejä ja leikkejä ruoanlaiton lomassa.

Sählykerho
Kerhossa pelataan sählyä. Varusteina liikkumiseen sopivat vaatteet, vaaleapohjaiset sisäpelikengät sekä mahdollisesti juomapullo. Kerhossa on mahdollista lainata maila seurakunnalta. Pelilasit on suotavat.

Tanssikerho
Harjoitellaan erilaisia tanssilajeja, kuten nykytanssia, jazzia ja balettia. Liikkumiseen sopivat varusteet. Ennakko-osaamista ei vaadita.

Maanantai-kerho
Maanantai-kerho on kerhotoimintaa, jonne voi tulla ja lähteä vapaasti toiminta-aikana. Kerhossa on mahdollisuus muun muassa välipalan syömiseen, vapaaseen leikkiin, pelailuun, läksyjen tekoon tai ihan vaan olemiseen. Kerhoa ohjaavat seurakunnan työntekijät.

Nuorisotyönohjaaja
Kallaveden seurakunta