Leirit 1. - 7. luokkalaisille keväällä 2024

Leirin johtaja: Tea Adeola, puh. 0404848538, tea.adeola@evl.fi

3. - 5.5.        pojat 1.-3. lk. Rytky, ilmoittautumaan pääset tästä

ILMOITTAUTUMISOHJEET:

Leireille ilmoittautumisaika on 17. - 31.1.2024.

Virallisen ilmoittautumisajan jälkeen vapaita leiripaikkoja voi kysyä kunkin leirin johtajalta.

Leiripaikat

Onnistuneesta leiri-ilmoittautumisesta tulee välittömästi automaattinen vastaus huoltajan sähköpostiosoitteeseen.

Kullakin leirillä on noin 30 leiriläispaikkaa. Lapsi voi esittää yhden kaveritoiveen ja toiveiden pitää olla yhtenevät kaverusten kesken.

Mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin leiripaikkoja, leiripaikat arvotaan mahdolliset kaveritoiveet huomioiden. Leiripaikkoja ei täytetä ilmoittautumisjärjestyksessä. Kaikki varsinaisena ilmoittautumisaikana tulleet ilmoittautumiset huomioidaan leiripaikkoja jaettaessa/arvottaessa. Varsinaisen ilmoittautumisen jälkeen vapaiksi jääneet leiripaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Vahvistus leirille pääsystä lähetetään kaikille huoltajille tekstiviestillä tai sähköpostilla viikon sisällä ilmoittautumisajan päättymisestä.

HUOM! Jos et saa viestiä, tarkistathan sähköpostisi roskaposti-laatikon. Jos vahvistusviestiä ei löydy, ota yhteyttä leirin vastaavaan työntekijään.

Leirit on ensisijaisesti tarkoitettu Kallaveden seurakunnan jäsenille.

Leirimaksut

Leirimaksu on 18 € / leiriläinen. Lasku lähetetään leirin jälkeen ilmoittautumisen yhteydessä määritellylle maksajalle.

Mikäli perheellä on taloudellisia vaikeuksia, voi leirimaksuun hakea tukea seurakunnan diakoniatyöstä.

Lisätietoa leireistä ja leirikeskuksista

Työntekijöiden lisäksi leireille lähtee apuohjaajia sekä isosia.

Rytkyn leireillä majoitutaan kolmen hengen huoneissa. Hirvijärven leireillä majoitutaan 6 hengen huoneissa. Hirvijärvellä huoneissa majoittuu leiriläisten kanssa samaa sukupuolta oleva isonen.

Hirvijärven leireille järjestetään yhteiskuljetus Kallaveden kirkolta. Rytkyn leireille tulee olla omat kyydit.

Leirikeskukset

Eija Huuskonen, puh. 040 4848 378, eija.huuskonen@evl.fi