Joulukonsertti - Maksetut viulut

pe 3.12. klo 19.00

Alavan kirkko

Suomigospelin superyhtyeen joulukiertue. Vapaa pääsy. Ohjelma 10 €.

Ilon tuoja -joulukiertue tuo Maksettujen Viulujen rakastetun joulukonsertin kahdeksalle paikkakunnalle aina Helsingistä Lappiin. Yhtyeen konsertit tunnetaan ilosta, joka tarttuu kuulijoihin asti. Ilon tuoja -teema johdattelee todellisen ilon ja toivon äärelle, seimen lapsen ja Vapahtajan luo.

Maksetut Viulut

Ystävykset halusivat vain jamitella keskenään, mutta yleisö oli toista mieltä. Ilo tarttui kuulijoihin, jotka alkoivat vaatia levyjä ja konsertteja. Nyt Maksetut Viulut on yksi Suomen rakastetuimmista hengellisistä yhtyeistä, joka julkaisi syksyllä 2020 neljännen studioalbuminsa sekä 50 laulua sisältävän nuottikirjan.

Viisihenkinen folk pop -yhtye tunnetaan omaleimaisesta soinnistaan ja pitelemättömästä lavaenergiastaan. Yhtyeen jäsenet ovat ennakkoluulottomia hengellisten klassikoiden tulkitsijoita ja taitavia laulunkirjoittajia. Maksettujen Viulujen keikat ovat poikkeuksellisen mukaansatempaavia ja niistä nauttivat kaikenikäiset kuulijat. Yhtye on esiintynyt niin kirkoissa, konserttisaleissa kuin televisiossakin ja heidän musiikkinsa on tuttua myös radioaalloilta.

Maksetutu Viulut -verkkosivu

• Musiikki Musiikki